Bycie
pośrednik nieruchomości to niełatwe zadanie. Ilość mieszkań na rynku jest
ogromna, natomiast bywają takie miesiące w branży, że klientów jest jak na
lekarstwo. Jak znaleźć osobę, która będzie zainteresowana kupnem mieszkania?
Najlepiej, jeśli to ona zgłosi się do pośrednika, bo została zachęcona
pozytywnymi informacjami na jego temat.
Każdy
klient oczekuje tego, aby pośrednik wsłuchał się w jego potrzeby. Nie chce być
traktowany jak kolejna osoba, na której da się zarobić. Klient musi czuć, że
pośrednik interesuje się jego zleceniem i stara się znaleźć dla niego możliwie
najlepsze rozwiązanie mieszkaniowe.
Podpisanie
umowy nie powinno oznaczać zakończenia transakcji i pożegnania się z klientem.
W przypadku, gdy pośrednik tak postąpi, klient może poczuć się
nieusatysfakcjonowany. Po wizycie u notariusza pośrednik powinien zadzwonić, a
nawet umówić się ponownie na spotkanie ze swoim klientem. - Po zakupie mieszkania pracownik Biura
Sprzedaży dewelopera Invest Komfort
z Gdyni zaprosił mnie na spotkanie, na którym pytał czy wszystko w obsłudze mu
się podobało. To było miłe. Miałam wrażenie, że naprawdę zależy mu na tym, abym
czuła się w nowo nabytym mieszkaniu komfortowo i dobrze - mówi pani Helena,
właścicielka mieszkania na sopockim osiedlu Aquarius, wspomnianego dewelopera.
Równie
miłym gestem jest nieustanna pamięć o klientach. W jaki sposób może to się
objawiać? Chociażby podczas Świąt Bożego Narodzenia czy Świąt Wielkanocnych.
Wysyłając kartkę z życzeniami i danymi kontaktowymi dyskretnie przypomnimy o
swoim istnieniu, co z pewnością wywoła pozytywne odczucia.
Niesztampowe
traktowanie swojego klienta z pewnością zaowocuje tym, że będzie on polecał
właśnie tego pośrednika osobom poszukującym czterech kątów. Pamiętajmy, że opinia
rodziny, przyjaciół i znajomych jest najbardziej wiarygodną. Warto, aby
obsługiwała nas zaufana osoba, która cieszy się dobrą famą, tym bardziej, że w
grę wchodzą niemałe pieniądze.