Aktualnie
deweloperzy robią
wszystko, aby zachęcić do kupna mieszkania pochodzącego właśnie z ich oferty. A
tych na rynku jest naprawdę sporo. Rynek jest bardzo konkurencyjny, dlatego też
firmy posuwają się do rozmaitych działań marketingowych. W dzisiejszym poście
przedstawimy te (naszym zdaniem) najbardziej interesujące.
Wyposażenie
jednego z pomieszczeń w naszym nowym mieszkaniu jest jedną z propozycji
krakowskiego dewelopera. Jeśli zakupimy od danej firmy cztery kąty w zaoferowanej
cenie, otrzymamy kupon, który upoważni nas do zakupów za określoną cenę w
wybranym sklepie z wyposażeniem mieszkania. Prawda, że kusząca oferta?
Miejsce
postojowe gratis nikogo już nie dziwi, ale auto, które jest do niego dołączane
w pakiecie robi już nieco większe wrażenie. Jaki może być powód takiego
dodatku? Zdarza się, że deweloper właśnie w ten sposób chce zachęcić do kupna
mieszkania, które położone jest na obrzeżach miasta, z kiepskim połączeniem
komunikacyjnym.
Najbardziej
zaskakującą promocją jest chyba możliwość kilkudniowego wypróbowania danego
mieszkania. Jeden z deweloperów oferuje zamieszkanie na próbę i przekonanie się
czy osoba poszukująca „M” dobrze czuje się w testowanych czterech kątach. Jeśli
odpowiedź jest przecząca, nikt nikogo nie zmusza do kupna, można uaktywnić
swoje dalsze poszukiwania.
Skuteczną
zachętą do kupna mieszkania od inwestora Invest
Komfort z Gdyni są propozycje, mające na celu dbałość o sprawność aktywną
mieszkańców. Na większości osiedli deweloper realizuje strefy saun i fitness
oraz boisk wielofunkcyjnych, boisk do piłki nożnej, koszykówki i tenisa.
Aby
szybko znaleźć nabywcę na mieszkanie (i mowa tu zarówno o deweloperach, jak i
osobach indywidualnych) należy wczuć się w potrzeby i oczekiwania tego
konkretnego klienta. Po tym będziemy mogli np. ustalić kanały reklamy, którymi dotrzemy
do nowego właściciela „M”. I co najważniejsze, pamiętajmy, iż budżety na
reklamę wcale nie muszą być wysokie, aby zaistnieć w świadomości ludzi.