Wizyta
potencjalnego klienta ma zakończyć się sukcesem, czyli finalizacją sprzedaży
Twojego mieszkania? A zatem nie tylko zwracaj uwagę na to co chcesz przekazać
oglądającemu, ale przede wszystkim wsłuchuj się w jego potrzeby i oczekiwania.
Uważne słuchanie tego co mówi klient pozwoli Ci wyłuskać najważniejsze
informacje, które przekształcisz w trafne i interesujące uwagi dotyczące
Twojego mieszkania. W dzisiejszym poście przedstawimy kilka przykładów, które z
pewnością przydadzą się w związku z wizytacją kolejnego poszukiwacza „M”.
Jeśli
oglądający posiada dzieci, możemy szczególnie wyróżnić te cechy naszego
mieszkania, które będą nam się z nimi kojarzyły. Przykładowo, podkreślmy, że nieopodal
inwestycji znajduje się atrakcyjny park jordanowski, do którego przychodzą
rodzice z dziećmi. Koniecznie powinniśmy wspomnieć również o komórce
lokatorskiej (o ile taką posiadamy), która niewątpliwie przyda się jako schowek
dla wózka, rowerka, czy zabawek.
Podczas
rozmowy z oglądającymi możemy zorientować się, iż są oni na przykład pasjonatami
oglądania amerykańskich filmów. Wówczas przedstawmy zalety dodatkowego pokoju, który doskonale
sprawdzi się jako mini kino domowe, w którym jego właściciele będą mogli
oddawać się swojej pasji po trudach dnia codziennego.
Za
inny przykład może posłużyć miłośniczka kwiatów. Choć nasze mieszkanie nie
znajduje się na parterze i nie przynależy do niego ogródek, możemy zaznaczyć,
że przestronny balkon świetnie zastąpi jej kawałek zieleni. Powiedzmy, że na
takiej powierzchni może popuścić wodze fantazji i stworzyć efektowne kompozycje
kwiatowe. Każdą wadę czy brak jakiegoś elementu można przekuć w zaletę! Tak jak
zrobiła to Pani Jolanta, właścicielka mieszkania na osiedlu Nowe Orłowo w Gdyni, dewelopera Invest Komfort. Wszystkie mieszkania na
parterze były już zajęte, dlatego też zdecydowała się na zakup „M” na ostatnim
piętrze z przestronnym tarasem, na którym spędza chwile relaksu w otoczeniu
przepięknych kwiatów i pachnących ziół.
W
trakcie konwersacji musimy wyjść na osoby szczerze zaciekawione życiem oglądających. Wszystko
jednak z umiarem, nie możemy bowiem wyjść na wścibskich i nietaktownych tylko
po to, aby wyciągnąć jakieś informacje. W przypadku, gdy wyczujemy, iż
zwiedzający są osobami małomównymi i zamkniętymi w sobie, odpuśćmy. Chcemy przecież,
aby czuły się w naszym mieszkaniu komfortowo i przyjaźnie, a takie zachowanie
może przynieść nam odwrotny efekt.