Goździki
wręczone, rajstopy podarowane, życzenia złożone - za nami piękny i uroczysty
czas w roku - Dzień Kobiet. Zainspirowani tym świętem postanowiliśmy poświęcić kolejny
post właśnie płci pięknej. „Na tapecie”
kobiety, a szeroko pojęty rynek nieruchomości. Gdzie dostrzegalna jest przewaga
kobiet nad mężczyznami? Na co zwracają uwagę podczas kupna mieszkania? I wreszcie, w jaki sposób udaje im się
pogodzić karierę zawodową z życiem domowym?
Biorąc pod uwagę rynek nieruchomości kobiety są obecne niemalże na każdej płaszczyźnie. Niejednokrotnie to właśnie do nich należy decyzja o sprzedaży bądź kupnie mieszkania. Mają głos decydujący. Jeśli przypadnie im do gustu okolica, tereny rekreacyjne, czy dostępność przedszkola i szkoły sukces sprzedającego jest jak na wyciągnięcie ręki. Płeć piękna myśli o tym, aby zapewnić sobie i swoim bliskim możliwie najbardziej komfortowe warunki. Dla nich przykładowo istotny byłby fakt, że tuż obok inwestycji Jaśkowa Dolina w Gdańsku, inwestora Invest Komfort znajduje się przepiękny park bukowy, gdzie będą mogli spędzać czas ze swoją rodziną. Dla aktywnych pań równie ważna będzie sala fitness z saunami, z której mogą korzystać nie oddalając się od miejsca zamieszkania.
Dość często powtarzana jest opinia, że kobiety są bardziej empatyczne. Dlatego też płeć piękna doskonale spisuje się w roli doradcy nieruchomości/handlowca. Kobiety szybko potrafią określić, jakie są prawdziwe potrzeby danego klienta, nie są nastawione na ilość lecz na jakość swoich usług. Pragną, aby klient był w pełni usatysfakcjonowany i zadowolony z zakupu zaproponowanego mieszkania. Są nastawione na cel i konsekwentnie do niego dążą. Doskonale zarządzają czasem – pną się po drabinie kariery, nie zapominając o cieple domowego ogniska.
Projektowanie
wnętrz to dziedzina sztuki, w której raczej dominują kobiety. W większości domów
to kobieta dba o to, aby wnętrza były przytulne i przykuwały uwagę gości.
Wrodzona wrażliwość estetyczna, kreatywność i umiejętność tworzenia nowej
jakości pomagają płci pięknej w zajmowaniu się urządzeniem „M” zawodowo.
Kobiety
postrzegane są często jako słaba płeć. Tymczasem to właśnie one odgrywają
większą rolę podczas zakupu bądź sprzedaży mieszkania, urządzenia czterech kątów,
negocjacji cen. I można by tak wymieniać jeszcze przez długi czas. Na
przestrzeni lat widoczne jest odważne wkraczanie płci pięknej i wykazywanie
swoich umiejętności w różnych dziedzinach życia zawodowego.