Reklamy są niemal wszędzie,
widać je na ulicach, w sklepach, mediach. Są różne, najlepiej
jednak, jeśli przykuwają uwagę, zachęcają swoim wyglądem do
zerknięcia, a w konsekwencji poznania danego produktu lub usługi.
Dziś przedstawimy Państwu kilka propozycji reklam, z których z
powodzeniem korzystają deweloperzy i firmy deweloperskie.
Billboardy i plakaty to chyba
najbardziej popularny i widoczny przekaz promocyjny mieszkań, domów,
czy biur komercyjnych. Dzięki ogromnym rozmiarom trudno ich nie
zauważyć i nieważne czy jedziemy samochodem, korzystamy z
komunikacji miejskiej, czy idziemy pieszo. Ogromne billboardy
reklamujące konkretne inwestycje pozwalają klientowi wyrobić
własną opinię na ich temat.
Inną propozycją, z której
śmiało korzystają nie tylko deweloperzy są ulotki i foldery. Te
ostatnie odgrywają bardzo dużą rolę w życiu każdego dewelopera.
Inwestycje powinny posiadać folder wraz z dokładnym opisem i
wizualizacjami. Dystrybucja takich katalogów odbywa się często
przy pomocy hostess np. na targach nieruchomości.
Jednymi z tradycyjnych sposobów
na reklamę są media: prasa, radio i Internet. Zarówno w prasie,
jak i w radio reklama trafia do wybranej grupy docelowej, inaczej
jest w przypadku Internetu. Serfując po globalnej przestrzeni często
jesteśmy zmuszeni do oglądania niektórych reklam. Największą
możliwość daje Internet, regularnie wzbogacany o nowe propozycje
reklamy (np. blogi promocyjne).
Ze wszystkich wyżej
wymienionych możliwości reklamowych korzysta firma Invest
Komfort – wiodący
deweloper na rynku trójmiejskim. Dzięki najlepszym rozwiązaniom
architektonicznym wspartym odpowiednią reklamę deweloper ten
stworzył markę, która towarzyszy klientom przez długie lata.
Jak widać, jest wiele sposobów
na stworzenie wiarygodnego i atrakcyjnego wizerunku firmy. Wystarczy
nieszablonowa koncepcja, spójna strategia i konsekwencja, a
deweloper z pewnością zapadnie w pamięci niejednemu potencjalnemu
klientowi.