Wielokrotnie pisaliśmy o tym,
że podczas zakupu wymarzonego mieszkania każdy z nas zwraca uwagę
na inne sprawy. Co innego jest ważne dla kobiet, co innego dla
mężczyzn. I choć mogłoby się wydawać, że decyzja nabycia
„gniazdka” należy do obu partnerów, to kobiety determinują
ostateczną decyzję, w nich tkwi największa siła. Wiedzą o tym
deweloperzy kierując swoje kampanie marketingowe właśnie do płci
pięknej.
Kobiety zwracają uwagę na
detale, na większości płaszczyznach życia, również wtedy gdy w
grę wchodzi zakup mieszkania czy domu. To właśnie one najczęściej
dokonują rozeznania w ofertach mieszkaniowych, wyłuskują te
najbardziej atrakcyjne i umawiają na spotkania. Przed samą
wizytacją w przykładowym lokalu kobiety szczegółowo wertują
internet w poszukiwaniu informacji zarówno o deweloperze, jak i
samej inwestycji. Porównują, analizują, rozmyślają – raczej
nie działają pod wpływem chwili. Spacerując po oglądanym
mieszkaniu często doskonale wiedzą co gdzie postawią i jak
zaaranżują wnętrze. Dla nich najbardziej liczy się to, aby
mieszkanie było funkcjonalne, aby miało niskie koszty utrzymania i
było zlokalizowane w odpowiednim dla nich miejscu.
O tym, że to właśnie kobiety są najbardziej zainteresowane przekonali się przedstawiciele trójmiejskiej firmy Invest Komfort na kolejnej edycji targów mieszkaniowych odbywających się w sopockiej Ergo Arenie 22 i 23 października. Na spotkaniu kobiety były bardzo aktywne, zadawały precyzyjne i dokładne pytania, na które oczekiwały wyczerpujących odpowiedzi.
Nie od dziś wiadomo, że
mężczyźni są głowami rodziny, natomiast kobiety to szyje, które
kręcą tymi głowami. Są szefami i organizatorkami życia domowego.
Płeć piękna jest motorem napędzającym zakup mieszkania, mogą to
potwierdzić nie tylko statystyki rynkowe, ale również sami
deweloperzy.