Samodzielna
sprzedaż mieszkania nie składa się tylko i wyłącznie z opublikowania oferty,
oczekiwania na telefon i prezentacji. Jeśli chcemy, aby nasze działania
przyniosły pozytywne efekty musimy docierać do odbiorców na wielu płaszczyznach.
Jednym z podstawowych sposobów są działania wzrokowe, inaczej mówiąc -
wizualne.
Podobno
jesteśmy przedstawicielami kultury obrazkowej, a zatem wykorzystajmy to w jak
najlepszy sposób. Zanim zaczniemy
fotografować poszczególne pomieszczenia naszego „M”, rozejrzymy się dookoła.
Jeśli wnętrze wydaje nam się być zbyt monotonne i miałkie, zmieńmy coś w jego
aranżacji, ożywmy je, dodając mu trochę koloru. Pomocne w tym mogą okazać się
mieszkania pokazowe trójmiejskiego dewelopera Invest Komfort. Kilka elementów może wprowadzić do mieszkania
więcej energii. Zobaczcie sami:
Ponieważ
naszą uwagę przyciągają głównie rzeczy kolorowe i wzrokowo atrakcyjne,
zachęcamy do przygotowania filmu prezentującego mieszkanie. Na filmie video
możemy pokazać mieszkanie poprzez szeroki wachlarz ujęć pomieszczeń, widoków z
okien, a nawet części wspólnych i najbliższej okolicy. Dla nabywców taka forma
obejrzenia nieruchomości jest niezwykłą wygodą i oszczędnością czasu. Nie
wychodząc z domu możemy przykładowo zobaczyć mieszkanie pokazowe inwestora Invest Komfort, ulokowane na osiedlu Jaśkowa Dolina w Gdańsku: https://www.youtube.com/watch?v=GtGnn4Gnras.
Jeśli
widoczne jest to, że oferta została przygotowana po linii najmniejszego oporu,
możemy mieć pewność, że zainteresowanych osób będzie jak na lekarstwo.
Niedbałość odstrasza potencjalnych klientów. Nierzadko sądzą, że skoro na
zdjęciach czy filmie video nieruchomość prezentuje się niekorzystnie, w
rzeczywistości może być tylko gorzej. Wolą nie tracić czasu na spotkania, tylko
od razu poszukać atrakcyjniejszego mieszkania.
W
większości dziedzinach (o ile nie w każdej) działalności liczy się pierwsze
wrażenie. Nieczęsto otrzymamy drugą szansę, dlatego też zanim wystartujemy ze
swoim produktem - w tym przypadku mieszkaniem - solidnie się do tego
przygotujmy. Postarajmy się, aby potencjalny klient już na samym początku
dostrzegł nasze zalety jako profesjonalnego sprzedawcy, a także atuty „M” jako idealnego miejsca do osiedlenia.