Internet
wkroczył w nasze życie. Dziś trudno jest wyobrazić sobie egzystencję bez
cyberprzestrzeni – skarbnicy wiedzy na każdy temat. Internet jest niezwykle
przydatny także podczas kupna czy sprzedaży mieszkania. Bez wychodzenia z domu
możemy obejrzeć dziesiątki mieszkań, zaprezentować swoją nieruchomość przed
milionami Internautów, tak jak zrobiło to Invest
Komfort umieszczając przykładowo film (https://www.youtube.com/watch?v=GtGnn4Gnras)przedstawiający mieszkanie pokazowe z osiedla Jaśkowa Dolina w Gdańsku. Co zrobić, aby nasze „M” wyróżniało się w
„gąszczu” mieszkaniowych propozycji? Invest
Komfort Biznes ma kilka propozycji!
Na
wstępie powinniśmy umieścić staranny opis i profesjonalnie wykonane zdjęcia
naszego „M” na kilku przodujących portalach ogłoszeniowych, które dedykowane są
nieruchomościom. Wybierzmy portale cieszące się największą popularnością, o
czym świadczyć będą statystyki – ilość generowanych odsłon i kliknięć. Wrzucenie
ogłoszenia to nie wszystko, powinniśmy je jeszcze umiejętnie wypromować.
Podstawowym
wyróżnieniem danego ogłoszenia będzie różnorodna kolorystyka. Zaakcentujmy
nasze mieszkanie pisząc o nim przy użyciu innego koloru czy czcionki.
Gdzieniegdzie użyjmy drukowanych liter, uwydatnijmy zalety naszego mieszkania.
Dalej, możemy przesunąć naszą ofertę na początek listy. Nabywcy przeglądają
pierwsze strony portalu z większą starannością. Jeśli tego będzie mało, możemy
również „wrzucić” nasze mieszkanie na stronę główną, w ten sposób oferta nie umknie żadnemu poszukującemu. Możliwości
na promocję ogłoszenia jest wiele, wystarczy dokładnie zapoznać się z danym portalem.
Nie
warto jest oszczędzać na promocji swojego mieszkania, jeśli chcemy je sprzedać
w niedługim czasie. Jak pokazują badania, Internauci nie mają w zwyczaju czytać
starannie całej treści, która znajduje się na stronie, oni ją co najwyżej skanują
wzrokiem od lewej górnej części tekstu, poszukują istotnych słów i fotografii. Podsumowując,
nasza oferta powinna „wybijać się” na tle całej reszty, być ulokowana na wyższej
pozycji, aby nabywca mógł szybko trafić na oferowane przez nas mieszkanie.