Uwaga!
Dobra rada dla osób, które sprzedają swoje mieszkanie. Pod żadnym pozorem nie
utrudniajcie kontaktu do siebie. Z obserwacji biur nieruchomości wynika, iż
właściciele mieszkań, którzy nie tylko zawsze odbierają telefony, ale i
odpisują na smsy i e-maile, najszybciej finalizują transakcję sprzedaży swoich
czterech kątów.
Mogłoby
się wydawać, że przygotowanie profesjonalnej oferty, a więc zdjęć, treściwego i
chwytliwego tekstu to wszystko co powinna zrobić osoba, która zamierza sprzedać
swoje mieszkanie. Otóż nie, to dopiero początek niejednokrotnie trudnej drogi.
Oferta sama się nie sprzeda. Musimy wykazać nieco więcej inicjatywy.
W
jaki sposób najczęściej kontaktuje się osoba zainteresowana mieszkaniem?
Oczywiście telefonicznie, niezależnie od tego czy jest to mieszkanie od osoby
prywatnej czy na przykład trójmiejskiego dewelopera Invest Komfort. Starajmy się zawsze odbierać telefon, nigdy nie wiadomo,
w którym momencie zadzwoni przyszły właściciel naszego „M”. Jeśli z jakiś
powodów nie możemy bądź nie chcemy odebrać komórki, po prostu oddzwońmy kiedy
będzie to możliwe. Bywa, że zainteresowana obejrzeniem mieszkania osoba dzwoni
tylko raz.
Niejedna
osoba poszukująca mieszkania wysyła smsy bądź e-maile z zapytaniem dotyczącym
przykładowo terminu spotkania. Jeśli zależy nam na szybkiej sprzedaży
nieruchomości, nie pozostawajmy obojętni na takie formy odzewu. Każdy telefon,
sms, czy e-mail przybliża nas do sprzedaży mieszkania.
Kontakt
między stronami – kupującą i sprzedającą musi być nieograniczony. Sprzedająca
osoba powinna wykazać nieco więcej inicjatywy, starać się zachęcić do
obejrzenia właśnie swojego mieszkania, odpisywać na smsy i e-maile, odbierać
telefony. Kupujący natomiast nie powinien odnosić wrażenia, że właściciel
mieszkania go lekceważy, wówczas zakończenie transakcji sprzedaży mieszkania
spisane jest na niepowodzenie.