Reklama dla deweloperów

Reklamy są niemal wszędzie, widać je na ulicach, w sklepach, mediach. Są różne, najlepiej jednak, jeśli przykuwają uwagę, zachęcają swoim wyglądem do zerknięcia, a w konsekwencji poznania danego produktu lub usługi. Dziś przedstawimy Państwu kilka propozycji reklam, z których z powodzeniem korzystają deweloperzy i firmy deweloperskie.

Billboardy i plakaty to chyba najbardziej popularny i widoczny przekaz promocyjny mieszkań, domów, czy biur komercyjnych. Dzięki ogromnym rozmiarom trudno ich nie zauważyć i nieważne czy jedziemy samochodem, korzystamy z komunikacji miejskiej, czy idziemy pieszo. Ogromne billboardy reklamujące konkretne inwestycje pozwalają klientowi wyrobić własną opinię na ich temat.

Inną propozycją, z której śmiało korzystają nie tylko deweloperzy są ulotki i foldery. Te ostatnie odgrywają bardzo dużą rolę w życiu każdego dewelopera. Inwestycje powinny posiadać folder wraz z dokładnym opisem i wizualizacjami. Dystrybucja takich katalogów odbywa się często przy pomocy hostess np. na targach nieruchomości.

Jednymi z tradycyjnych sposobów na reklamę są media: prasa, radio i Internet. Zarówno w prasie, jak i w radio reklama trafia do wybranej grupy docelowej, inaczej jest w przypadku Internetu. Serfując po globalnej przestrzeni często jesteśmy zmuszeni do oglądania niektórych reklam. Największą możliwość daje Internet, regularnie wzbogacany o nowe propozycje reklamy (np. blogi promocyjne).

Ze wszystkich wyżej wymienionych możliwości reklamowych korzysta firma Invest Komfort – wiodący deweloper na rynku trójmiejskim. Dzięki najlepszym rozwiązaniom architektonicznym wspartym odpowiednią reklamę deweloper ten stworzył markę, która towarzyszy klientom przez długie lata.

Jak widać, jest wiele sposobów na stworzenie wiarygodnego i atrakcyjnego wizerunku firmy. Wystarczy nieszablonowa koncepcja, spójna strategia i konsekwencja, a deweloper z pewnością zapadnie w pamięci niejednemu potencjalnemu klientowi.