Pośredniku nieruchomości! Zatroszcz się o swoją opinię!

Bycie pośrednik nieruchomości to niełatwe zadanie. Ilość mieszkań na rynku jest ogromna, natomiast bywają takie miesiące w branży, że klientów jest jak na lekarstwo. Jak znaleźć osobę, która będzie zainteresowana kupnem mieszkania? Najlepiej, jeśli to ona zgłosi się do pośrednika, bo została zachęcona pozytywnymi informacjami na jego temat. 

Każdy klient oczekuje tego, aby pośrednik wsłuchał się w jego potrzeby. Nie chce być traktowany jak kolejna osoba, na której da się zarobić. Klient musi czuć, że pośrednik interesuje się jego zleceniem i stara się znaleźć dla niego możliwie najlepsze rozwiązanie mieszkaniowe. 

Podpisanie umowy nie powinno oznaczać zakończenia transakcji i pożegnania się z klientem. W przypadku, gdy pośrednik tak postąpi, klient może poczuć się nieusatysfakcjonowany. Po wizycie u notariusza pośrednik powinien zadzwonić, a nawet umówić się ponownie na spotkanie ze swoim klientem. - Po zakupie mieszkania pracownik Biura Sprzedaży dewelopera Invest Komfort z Gdyni zaprosił mnie na spotkanie, na którym pytał czy wszystko w obsłudze mu się podobało. To było miłe. Miałam wrażenie, że naprawdę zależy mu na tym, abym czuła się w nowo nabytym mieszkaniu komfortowo i dobrze - mówi pani Helena, właścicielka mieszkania na sopockim osiedlu Aquarius, wspomnianego dewelopera.

Równie miłym gestem jest nieustanna pamięć o klientach. W jaki sposób może to się objawiać? Chociażby podczas Świąt Bożego Narodzenia czy Świąt Wielkanocnych. Wysyłając kartkę z życzeniami i danymi kontaktowymi dyskretnie przypomnimy o swoim istnieniu, co z pewnością wywoła pozytywne odczucia.

Niesztampowe traktowanie swojego klienta z pewnością zaowocuje tym, że będzie on polecał właśnie tego pośrednika osobom poszukującym czterech kątów. Pamiętajmy, że opinia rodziny, przyjaciół i znajomych jest najbardziej wiarygodną. Warto, aby obsługiwała nas zaufana osoba, która cieszy się dobrą famą, tym bardziej, że w grę wchodzą niemałe pieniądze.