Stają na głowie by sprzedać

Aktualnie deweloperzy robią wszystko, aby zachęcić do kupna mieszkania pochodzącego właśnie z ich oferty. A tych na rynku jest naprawdę sporo. Rynek jest bardzo konkurencyjny, dlatego też firmy posuwają się do rozmaitych działań marketingowych. W dzisiejszym poście przedstawimy te (naszym zdaniem) najbardziej interesujące. 

Wyposażenie jednego z pomieszczeń w naszym nowym mieszkaniu jest jedną z propozycji krakowskiego dewelopera. Jeśli zakupimy od danej firmy cztery kąty w zaoferowanej cenie, otrzymamy kupon, który upoważni nas do zakupów za określoną cenę w wybranym sklepie z wyposażeniem mieszkania. Prawda, że kusząca oferta?

Miejsce postojowe gratis nikogo już nie dziwi, ale auto, które jest do niego dołączane w pakiecie robi już nieco większe wrażenie. Jaki może być powód takiego dodatku? Zdarza się, że deweloper właśnie w ten sposób chce zachęcić do kupna mieszkania, które położone jest na obrzeżach miasta, z kiepskim połączeniem komunikacyjnym.

Najbardziej zaskakującą promocją jest chyba możliwość kilkudniowego wypróbowania danego mieszkania. Jeden z deweloperów oferuje zamieszkanie na próbę i przekonanie się czy osoba poszukująca „M” dobrze czuje się w testowanych czterech kątach. Jeśli odpowiedź jest przecząca, nikt nikogo nie zmusza do kupna, można uaktywnić swoje dalsze poszukiwania. 

Skuteczną zachętą do kupna mieszkania od inwestora Invest Komfort z Gdyni są propozycje, mające na celu dbałość o sprawność aktywną mieszkańców. Na większości osiedli deweloper realizuje strefy saun i fitness oraz boisk wielofunkcyjnych, boisk do piłki nożnej, koszykówki i tenisa.  

Aby szybko znaleźć nabywcę na mieszkanie (i mowa tu zarówno o deweloperach, jak i osobach indywidualnych) należy wczuć się w potrzeby i oczekiwania tego konkretnego klienta. Po tym będziemy mogli np. ustalić kanały reklamy, którymi dotrzemy do nowego właściciela „M”. I co najważniejsze, pamiętajmy, iż budżety na reklamę wcale nie muszą być wysokie, aby zaistnieć w świadomości ludzi.