Formy promowania „M” na portalu ogłoszeniowym

Internet wkroczył w nasze życie. Dziś trudno jest wyobrazić sobie egzystencję bez cyberprzestrzeni – skarbnicy wiedzy na każdy temat. Internet jest niezwykle przydatny także podczas kupna czy sprzedaży mieszkania. Bez wychodzenia z domu możemy obejrzeć dziesiątki mieszkań, zaprezentować swoją nieruchomość przed milionami Internautów, tak jak zrobiło to Invest Komfort umieszczając przykładowo film (https://www.youtube.com/watch?v=GtGnn4Gnras)przedstawiający mieszkanie pokazowe z osiedla Jaśkowa Dolina w Gdańsku. Co zrobić, aby nasze „M” wyróżniało się w „gąszczu” mieszkaniowych propozycji? Invest Komfort Biznes ma kilka propozycji! 

Na wstępie powinniśmy umieścić staranny opis i profesjonalnie wykonane zdjęcia naszego „M” na kilku przodujących portalach ogłoszeniowych, które dedykowane są nieruchomościom. Wybierzmy portale cieszące się największą popularnością, o czym świadczyć będą statystyki – ilość generowanych odsłon i kliknięć. Wrzucenie ogłoszenia to nie wszystko, powinniśmy je jeszcze umiejętnie wypromować.

Podstawowym wyróżnieniem danego ogłoszenia będzie różnorodna kolorystyka. Zaakcentujmy nasze mieszkanie pisząc o nim przy użyciu innego koloru czy czcionki. Gdzieniegdzie użyjmy drukowanych liter, uwydatnijmy zalety naszego mieszkania. Dalej, możemy przesunąć naszą ofertę na początek listy. Nabywcy przeglądają pierwsze strony portalu z większą starannością. Jeśli tego będzie mało, możemy również „wrzucić” nasze mieszkanie na stronę główną, w ten sposób oferta  nie umknie żadnemu poszukującemu. Możliwości na promocję ogłoszenia jest wiele, wystarczy dokładnie zapoznać się z danym portalem. 

Nie warto jest oszczędzać na promocji swojego mieszkania, jeśli chcemy je sprzedać w niedługim czasie. Jak pokazują badania, Internauci nie mają w zwyczaju czytać starannie całej treści, która znajduje się na stronie, oni ją co najwyżej skanują wzrokiem od lewej górnej części tekstu, poszukują istotnych słów i fotografii. Podsumowując, nasza oferta powinna „wybijać się” na tle całej reszty, być ulokowana na wyższej pozycji, aby nabywca mógł szybko trafić na oferowane przez nas mieszkanie.