Kupno mieszkania. Co jest priorytetem dla mieszkańców Trójmiasta?

Trójmiejska oferta mieszkaniowa nieustannie się powiększa. Nie brakuje też osób, które poszukują lokum mieszkalnego. Na co zwracają uwagę poszukujący? Czym kierują się podczas wyboru idealnego mieszkania? Zapytaliśmy o to samych zainteresowanych. Oto co nam odpowiedzieli. 

Halina, doradca finansowy, mieszkanka Sopotu
Pani Halina szukała mieszkania blisko trzy miesiące. Warto zaznaczyć, że interesowały ją tylko i wyłącznie mieszkania z rynku wtórnego. - Chciałam mieć duże i przestronne mieszkanie, do którego będę mogła niemal natychmiast wprowadzić się. Istotna była dla mnie lokalizacja, pragnęłam mieszkania, które będzie w niedalekiej odległości od miejsca pracy. Myśl o codziennym staniu w korkach przerażała mnie. Kupiłam nieruchomość w dzielnicy Kolibki – mówi kobieta.   

Jan i Renata, małżeństwo przedsiębiorców z Gdyni
Podczas wyboru nieruchomości dla małżeństwa z Gdyni najważniejsze było jego położenie. - Nasze mieszkanie od razu przypadło nam do gustu. Osiedle Nowe Orłowo to urokliwa i zaciszna lokalizacja, w której można odprężyć się po pracowitym dniu – mówi pan Jan. - Szybujące mewy nad orłowskim klifem, rezerwat przyrody i klimatyczne molo – to wszystko sprawia, że czujemy się jakbyśmy mieli wakacje przez cały rok – dodaje pani Renata. 

Remigiusz, programista, mieszkaniec Gdańska
Pan Remigiusz niedawno wyprowadził się od rodziców. Od ponad pięciu lat pracuje jako programista w jednej z trójmiejskich firm. W ostatnim czasie otrzymał kredyt mieszkaniowy i kupił swoje pierwsze mieszkanie w gdańskiej dzielnicy  Aniołki. Głównym kryterium, które brał pod uwagę była cena i jakość mieszkania. - Mogę pracować zdalnie, z domu dlatego też nie interesował mnie fakt, czy jadąc do domu napotykam na korki – mówi pan Remigiusz. - Zależało mi, żebym nie spłacał kredytu przez 30 lat, aby mieszkanie miało korzystny rozkład i nie rozpadło się po kilku miesiącach – dodaje. 

A co dla Ciebie - Drogi Czytelniku - było bądź będzie priorytetem podczas wyboru mieszkania?