Bez marketingu nie ma
sprzedaży. Skuteczne działania marketingowe są wodą na młyn w niemalże każdym przedsiębiorstwie.
Szczególnie w deweloperze, reklama odgrywa rolę
pierwszoplanową. Przy tak ogromnej konkurencji, którą spotykamy na rynku
pierwotnym dobra lokalizacja mieszkania czy domu może nie wystarczyć. Trzeba
postawić na przemyślaną strategię marketingową. Jedną z gałęzi reklamy
nieruchomości będą dni otwarte na osiedlu.
Dni otwarte to jedna
z form bezpośredniego kontaktu z klientem poszukującym mieszkania. Każda osoba
z ulicy może przyjść, zobaczyć jak wygląda nieruchomość w interesującym go
budynku, przekonać się, jaka jest najbliższa okolica i jak wyglądają części
wspólne. Zwiedzający mogę poczuć klimat i energię danego miejsca. Upewnić się
czy chcą tam zamieszkać.
W trakcie dni
otwartych do dyspozycji odwiedzających są nie tylko pracownicy biur sprzedaży,
ale również projektant wnętrz, doradca finansowy, czy notariusz. Zdarza się, że
deweloperzy na ten czas przygotowują atrakcyjne promocje i rabaty dla tych,
którzy zdecydują się na szybkie podpisanie umowy. Dodatkowo, organizatorzy
zapewniają często atrakcje dla najmłodszych – malowanie twarzy, gry i zabawy to tylko
niektóre z propozycji. W ten niedosłowny sposób firma pokazuje, że jest przyjaźnie
nastawiona do rodziny.
Deweloper Invest Komfort z Gdyni cyklicznie
organizuje dni otwarte na terenach swoich inwestycji zlokalizowanych w Gdańsku,
Gdyni i Sopocie. Podczas takich spotkań przedstawiciele biur sprzedaży mają
możliwość dokładnego zaprezentowania oferowanych mieszkań, a także odpowiedzi
na wszelkie wątpliwości nurtujące przybyłych.
Bezpośredni kontakt z
klientem jest nieocenioną dźwignią marketingu. Jako sprzedający nieruchomość
starajmy się jak najczęściej wychodzić im naprzeciw. W końcu dla klientów wybór
odpowiedniego mieszkania jest nierzadko najpoważniejszą i najtrudniejszą
decyzją w życiu. Pomóżmy im wybrać idealne miejsce do zamieszkania.