Dni otwarte dźwignią marketingu w mieszkaniówce


Bez marketingu nie ma sprzedaży. Skuteczne działania marketingowe są wodą na młyn w niemalże każdym przedsiębiorstwie. Szczególnie w deweloperze, reklama odgrywa rolę pierwszoplanową. Przy tak ogromnej konkurencji, którą spotykamy na rynku pierwotnym dobra lokalizacja mieszkania czy domu może nie wystarczyć. Trzeba postawić na przemyślaną strategię marketingową. Jedną z gałęzi reklamy nieruchomości będą dni otwarte na osiedlu. 

Dni otwarte to jedna z form bezpośredniego kontaktu z klientem poszukującym mieszkania. Każda osoba z ulicy może przyjść, zobaczyć jak wygląda nieruchomość w interesującym go budynku, przekonać się, jaka jest najbliższa okolica i jak wyglądają części wspólne. Zwiedzający mogę poczuć klimat i energię danego miejsca. Upewnić się czy chcą tam zamieszkać. 

W trakcie dni otwartych do dyspozycji odwiedzających są nie tylko pracownicy biur sprzedaży, ale również projektant wnętrz, doradca finansowy, czy notariusz. Zdarza się, że deweloperzy na ten czas przygotowują atrakcyjne promocje i rabaty dla tych, którzy zdecydują się na szybkie podpisanie umowy. Dodatkowo, organizatorzy zapewniają często atrakcje dla najmłodszych  – malowanie twarzy, gry i zabawy to tylko niektóre z propozycji. W ten niedosłowny sposób firma pokazuje, że jest przyjaźnie nastawiona do rodziny. 

Deweloper Invest Komfort z Gdyni cyklicznie organizuje dni otwarte na terenach swoich inwestycji zlokalizowanych w Gdańsku, Gdyni i Sopocie. Podczas takich spotkań przedstawiciele biur sprzedaży mają możliwość dokładnego zaprezentowania oferowanych mieszkań, a także odpowiedzi na wszelkie wątpliwości nurtujące przybyłych.

Bezpośredni kontakt z klientem jest nieocenioną dźwignią marketingu. Jako sprzedający nieruchomość starajmy się jak najczęściej wychodzić im naprzeciw. W końcu dla klientów wybór odpowiedniego mieszkania jest nierzadko najpoważniejszą i najtrudniejszą decyzją w życiu. Pomóżmy im wybrać idealne miejsce do zamieszkania.