Czy
myśleliście kiedykolwiek o założeniu firmowego pamiętnika internetowego,
potocznie zwanego blogiem? Nic dziwnego, w końcu blogi firmowe są coraz
częściej wykorzystywanym środkiem marketingu. Idealne narzędzie do promowania
produktów czy usług w cyberprzestrzeni. Dlaczego? Przeczytajcie kolejny post Biznes Komfort!
Będąc
właścicielem bloga prowadzonego w sposób rzetelny i regularny (odpadają te
blogi, na których pojawia się jeden post w ciągu kilku tygodni) budujemy tym
samym ekspercki wizerunek w Internecie. Dzielimy się naszą bogatą wiedzą z
innymi. Wrzucajmy na stronę tylko dobre filmy i publikujmy najlepsze teksty –
nasz profesjonalizm zaprocentuje! Staniemy się wiarygodnym partnerem, którego
produkty czy usługi są tymi z wyższej półki, a to przyczyni się do większej
ilości konwersji. Blog daje nieocenioną możliwość budowania relacji w sektorze
B2B, jak również B2C.
Na
blogu możemy dokładnie przedstawić potencjalnym odbiorcom nasze produkty czy
usługi. Poprzez dokładny opis, profesjonalne zdjęcia i ciągłą interakcję z
czytelnikami budujemy zaufanie do marki. Odwiedzającym bloga pomagamy w
najlepszych wyborach, nakierowujemy ich na produkty, których potrzebują. Z
kolei każdy wartościowy tekst pomoże nam w lepszym pozycjonowaniu naszej
strony. W prosty sposób budujemy bogate zestawienie fraz kluczowych.
Blog
firmowy daje możliwość pozyskiwania większego ruchu na stronie czy sklepie, zdobywania
nowych odbiorców naszych produktów czy usług i ciągłe utrzymywanie obecnych
klientów. To skuteczny marketing za pomocą treści w postaci bloga firmowego.
Czy byliście już na innych blogach
Invest Komfort? Jeżeli nie, nadróbcie to jeszcze dzisiaj. Zachęcamy do
odwiedzenia bloga: www.investtrendy.blogspot.com
i www.investkomfortnews.blogspot.com
.
Jak widać, blogi firmowe to nie tylko doskonałe źródło wiedzy dla potencjalnych klientów czy usług, ale świetny sposób poszerzenia promocji marki i wzmocnienie wizerunku w sieci. Prowadzenie bloga firmowego przez agencję interaktywną to jeden z najlepszych sposobów spożytkowania części budżetu marketingowego. Wydatek nieduży, ale jakże skuteczny.
Jak widać, blogi firmowe to nie tylko doskonałe źródło wiedzy dla potencjalnych klientów czy usług, ale świetny sposób poszerzenia promocji marki i wzmocnienie wizerunku w sieci. Prowadzenie bloga firmowego przez agencję interaktywną to jeden z najlepszych sposobów spożytkowania części budżetu marketingowego. Wydatek nieduży, ale jakże skuteczny.