Twoje mieszkanie jest tym najlepszym!

Niezliczona ilość godzin zmarnowana! Kolejna prezentacja mieszkania spełzła na niczym. Dziesiątki oglądających. Ani jednej zainteresowanej kupnem nieruchomości osoby. W naszej głowie pojawia się pytanie: „jak skuteczniej prezentować nieruchomość na żywo”? Jak zmotywować i zachęcić tak zwanego „Apacza - oglądacza” do nabycia właśnie naszego mieszkania? 

Już na samym wstępie należy sobie powiedzieć, że sprzedający mieszkanie mają niełatwy orzech do zgryzienia. Zainteresowanie kupującego swoim mieszkaniem w ciągu 5-10 minut jest nie lada wyzwaniem. Problem jest w tym, że potencjalni zainteresowani umówieni są danego dnia w co najmniej kilku miejscach. Aby obejrzeć wszystkie nieruchomości muszą nierzadko spędzić dużą ilość czasu w komunikacji miejskiej bądź stojąc w korkach w samochodzie. Potem obejrzeć i porozmawiać na temat mieszkania kolejną chwilę. Masowe oglądanie sprawia, że „M” jest poznawane powierzchownie, po macoszemu, niedbale. Co zrobić, aby to właśnie nasze mieszkanie zainteresowało poszukiwacza? 

Nasza oferta, czyli mieszkanie powinna być starannie przygotowana. Jeśli zatroszczymy się o wizerunek nieruchomości wówczas produkt obroni się sam! Mieszkanie musi oczarować oglądającego, zachęcić go do dalszego spaceru po pomieszczeniach niczym stylowe mieszkania pokazowe trójmiejskiego dewelopera Invest Komfort z Gdyni – www.investkomfort.pl/aranzacje.  Poszukajmy w cyberprzestrzeni czy na łamach bloga Biznes Komfort, w jaki sposób możemy stworzyć idealną ofertę dla tego jedynego nabywcy. W naszej pamięci powinna utkwić myśl, musimy uwierzyć, że to mieszkanie stanie się idealnym zakupem dla oglądającego! Trudno szukać lepszego produktu, nie sądzicie?!

Krótko pisząc, 100-procent zaangażowania, 200-procent koncentracji na potrzebach oglądającego, odrobina humoru, przyjacielskiego nastawienia i gotowe! Potencjalny nabywca szybko stanie się realnym właścicielem, który otrzyma klucze do naszego mieszkania.