Jest
jedną z najstarszych form komunikacji masowej. Billboard, czyli reklama
wielkoformatowa, bo o niej mowa była stosowana już na początku XX wieku. Aktualnie
billboardy umieszczane są na specjalnie przystosowanych do tego słupach. Dziś w
poście Biznes Komfort o niezwykle skutecznej formie przekazu jaką jest
billboard – zachęcamy do lektury!
Billboardy
są widoczne niemal wszędzie – w dużych miastach, mniejszych miejscowościach czy
nawet na szczerym polu. Występują najczęściej w kilku rozmiarach: 12 bądź 48 metrów
kwadratowych. Dla reklamobiorców dostępne są również megaboardy, które mogą
posiadać nawet 300 metrów kwadratowych. Billboardy mogą być stacjonarne
(statyczne), ulokowane np. na ścianach budynków czy wolnostojącą bądź mobilne.
Głównym
zamierzeniem takiej reklamy jest zwrócenie uwagi mieszkańców oraz przejezdnych
na daną treść zarówno w postaci tekstu, jak i grafiki. Treść ta musi być
zauważalna, wpadająca w oczy odbiorców, dlatego też podczas planowania kampanii
elementarną kwestią jest dobry projekt graficzny. Najlepiej, jeśli interesujący
billboard jest wolny od towarzystwa innych słupów. Ekspozycja indywidualna z
pewnością bardziej zwróci uwagę innych aniżeli kilka billboardów umieszczonych
wzdłuż ulicy, jeden za drugim.
Ogromną
korzyścią dla reklamobiorcy jest duża widoczność i dostępność billboardu, o
czym doskonale wie trójmiejski
dewelopera Invest Komfort, który notabene często korzysta z tego typu
reklamy. Podczas kampanii billboardowej jego reklamy nieustannie są dostępne dla
poszukujących mieszkania czy lokalu usługowego i nie tylko – niezależnie od
pory dnia czy warunków atmosferycznych.
Grunt
to zlecić kampanię billboardową profesjonalnie do tego przygotowanej agencji.
Starannie zaplanowane działanie w tej dziedzinie z pewnością zwróci się w
szybkim czasie. Billboard gwarantuje
skuteczność w pozyskiwaniu odbiorców sprzedawanych produktów czy usług.
A
co Wy sądzicie o tego typu formie reklamy produktów czy usług?