Widzą go wszyscy o każdej porze

Jest jedną z najstarszych form komunikacji masowej. Billboard, czyli reklama wielkoformatowa, bo o niej mowa była stosowana już na początku XX wieku. Aktualnie billboardy umieszczane są na specjalnie przystosowanych do tego słupach. Dziś w poście Biznes Komfort o niezwykle skutecznej formie przekazu jaką jest billboard – zachęcamy do lektury! 

Billboardy są widoczne niemal wszędzie – w dużych miastach, mniejszych miejscowościach czy nawet na szczerym polu. Występują najczęściej w kilku rozmiarach: 12 bądź 48 metrów kwadratowych. Dla reklamobiorców dostępne są również megaboardy, które mogą posiadać nawet 300 metrów kwadratowych. Billboardy mogą być stacjonarne (statyczne), ulokowane np. na ścianach budynków czy wolnostojącą bądź mobilne. 

Głównym zamierzeniem takiej reklamy jest zwrócenie uwagi mieszkańców oraz przejezdnych na daną treść zarówno w postaci tekstu, jak i grafiki. Treść ta musi być zauważalna, wpadająca w oczy odbiorców, dlatego też podczas planowania kampanii elementarną kwestią jest dobry projekt graficzny. Najlepiej, jeśli interesujący billboard jest wolny od towarzystwa innych słupów. Ekspozycja indywidualna z pewnością bardziej zwróci uwagę innych aniżeli kilka billboardów umieszczonych wzdłuż ulicy, jeden za drugim. 

Ogromną korzyścią dla reklamobiorcy jest duża widoczność i dostępność billboardu, o czym doskonale wie trójmiejski dewelopera Invest Komfort, który notabene często korzysta z tego typu reklamy. Podczas kampanii billboardowej jego reklamy nieustannie są dostępne dla poszukujących mieszkania czy lokalu usługowego i nie tylko – niezależnie od pory dnia czy warunków atmosferycznych.  

Grunt to zlecić kampanię billboardową profesjonalnie do tego przygotowanej agencji. Starannie zaplanowane działanie w tej dziedzinie z pewnością zwróci się w szybkim czasie.  Billboard gwarantuje skuteczność w pozyskiwaniu odbiorców sprzedawanych produktów czy usług. 

A co Wy sądzicie o tego typu formie reklamy produktów czy usług?