Za
sprzedażą mieszkania stoi często ciężka praca. Zaczyna się od decyzji odnośnie sprzedaży,
dalej jest wycena, przygotowanie mieszkania, znalezienie klienta i wreszcie
finalizacja transakcji. W dzisiejszym poście Biznes Komfort kilka istotnych porad, które przyczynią się do
szybkiego „przepłynięcia” przez wyżej wymienione kwestie.
Na
początek, powinniśmy realnie oszacować wartość naszego mieszkania. Bez „naginania”
rzeczywistości i prób złapania przysłowiowego „jelenia”. Ustalmy uczciwą cenę,
z ewentualną nadwyżką zostawioną na poczet negocjacji, do których z całą pewnością
przejdzie potencjalny klient. Doskonale znamy nasze cztery kąty, a zatem wycena
nie powinna nam przysporzyć kłopotu.
Pora
na duet idealny, czyli home staging i fotografa, który wykona profesjonalne zdjęcia
nieruchomości. Chyba, że mamy poszczycić się umiejętnością wykonywania dobrych
zdjęć i znamy się na ich obróbce. Po home stagingu mieszkanie musi nabrać
nowego życia, świeżości i wyrazistości. Zdjęcia natomiast powinny stać się
odzwierciedleniem gustownie zaaranżowanego mieszkania, tak, jak jest to w
przypadku mieszkania pokazowego Silver
House w Gdyni, dewelopera Invest
Komfort zresztą sami zobaczcie: http://www.investkomfort.pl/aranzacje/Silver_House,22/Mieszkanie_C55,249.
Dalej,
pomyślmy o marketingu, który przyciągnie rzesze zainteresowanych klientów. Ogłoszenie
w Internecie, prasie, czy w formie tradycyjnych „zrywek”, przyklejonych na
drzwi klatek schodowych? Wszystko zależy od rynku nieruchomości w danej
lokalizacji. Pamiętajmy, że już sama prezentacja mieszkania musi przebiec we
wzorowy sposób! Jeżeli są już wstępnie zainteresowane osoby, musisz je umiejętnie
przekonać do kupna mieszkania.
A
może tak by upiec pyszne ciasto marchewkowe, którym poczęstujemy gości podczas
wizyty? Odrobina przekupstwa? Czemu nie! Niech w tle będzie puszczona muzyka,
natomiast w powietrzu unosi się przyjemny zapach. Pomyślcie o tym! Stworzenie
idealnych warunków do poznania nieruchomości szybko zaprocentuje.